YOGA KURS

Her underviser Agnes i høsten 2017


iYoga Kolbotn

 

Torsdag 16.30-17.30 

UngdomsYoga for deg mellom 11 og 16 

Klassen er en vanlig yogatime for de unge. Timen består av styrkende dynamiske øvelser og tøyeøvelser. Her er det ingen prestasjoner som skal oppnås, ingenting du må «få til», fokuset er på å være tilstede og puste med hele kroppen.

Ung iYoga gir:

  • Styrkeøvelser
  • Stabilitet
  • Øvelser i å stresse ned
  • Bevegelighetstrening (tøying)
  • Konsentrasjonsøvelser
  • Avspenning

 

 

Torsdag 17.450-19.00

Yogalates

Denne timen passer for alle spesielt for deg som ønsker rolig styrkende øvelser for mage og rygg.

YogaLates kombinerer yoga og pilates. Pilates fokuserer spesielt på å styrke mage og rygg. Øvelsene gir en sterkere kropp. Pilates og yoga øker stabiliteten og smidigheten, de forbedrer kroppsbevissthet og holdningen, samtidig som de bringer ro og tilstedeværelse. Vi har ekstra fokus på CORE som er kilden til alle store bevegelser i kroppen.

YogaLates gir:

  • Fokus på mage og ryggøvelser
  • Bedre kroppsholdning over tid
  • Tilstedeværelse og ro
  • Styrket kjernemuskulatur

Påmelding: [email protected]


Fri Yoga  – Nordstrand

Tirsdag 19.45 – 21-15

Vinyasa Flyt for erfarne Agnes004

Her bruker vi klassiske yogastillinger som utføres på en dynamisk måte. Timen er bygget opp av serier av øvelser som repeteres.

Vi vil jobbe med fysiske øvelser som styrker kroppen, med spesielt fokus på kjernemuskulatur. I tillegg vil de fysiske øvelsene løse opp i stive muskler og ledd. Vi vil jobbe mye med solhilsen, en dynamisk øvelse som både styrker, strekker og balanserer kroppen.

Det blir noe tid til pust og avspenning.

 

Påmelding: www.friyoga.no

 

 

 


Treningssenter:Agnieszka i Daniel_48-kopia

Puls Langhus

Mandag

20.40-21.40 Yin Yoga

Tirsdag

18.00-19.00 Flyt Yoga

Fredag

10.10-11.10 Rolig Yoga

 

Best Nordstrand

Mandag

18.00-19.30 YogaFit

Torsdag

20.00-21-15 Yin Yoga

Søndag (Partall uker)

11.15-12-45 YogaFit

 

 


BEDRIFTSYOGA

“If you think training is expensive,

try ignorance.” – Peter Drucker

leader in the development of management education

 

YourYoga tilbyr yoga (samt med pilates og yogalates) timer på arbeidsplassen. Ved å gi dine ansatte mulighet til å praktisere yoga øker du deres livskvalitet med å få kropp og sinn  til å funkere på mest effektiv måte. Fordelene inkluderer ikke bare smidigere og sterkere kropp men også bl.a. skarpere fokus og lavere stressnivå som fører til høyere arbeidseffektivitet, trivsel og mindre fravær.

 

 

Ta kontakt for tilbud:

[email protected]

Artikler om yoga på arbeidsplassen
http://www.livescience.com/36682-yoga-work-stress-back-pain.html

https://www.trainingjournal.com/articles/feature/benefits-yoga-workplace

 

 


Yoga Personlig time

for deg som:

  • vil gjerne begynne med yoga men ikke tør å bli med på en gruppetime,
  • vil forbedre teknik og holde seg skadefri,
  • vil øke bevegelighet, stabilitet, kroppskontrol og smidighet,
  • vil gå en steg videre og lære seg avanserte Yoga stillinger,
  • vil inkludere avspenning, pusttekniker og mindfluness i hverdagen,
  • er klar for avansert praksis og tilnærme Yoga som en helhet – Body, Mind and Spirit

For tilbud, send forespørsel til [email protected]